Translate

1 Şubat 2015 Pazar

UÇUK IÇIN ALTERNATIF TEDAVILER



    Herkesin de bildiği gibi çok iğrenç bir hastalıktır uçuk. İğrençliğinin yanında
    ağrısı ve kaşıntısıyla insanı çileden çıkarır. Uçuğun çıkma nedenleri:

-Yüksek ateş
-Stres
-Travma
-Hormonal değişiklikler
-Aşırı yorgunluk
 -Yetersiz beslenme

 Uçuk yayılabileceği için birine dokunurken ellerinizi temiz şekilde yıkayın. Ailenizle
veya arkadaşlarınızla yaşıyorsanız yayılmaması için tüm önlemleri alın.


 Tedavilere gelirsek öncelikle uçuk kremini tavsiye ederim. Ama eczaneye gidemem derseniz ağrısını
azaltmak için süt, kullanılmış poşet çay ve buz kullanabilirsiniz. Gidermek için sarımsak
sürünce uçuk azalıyormuş (Bunu denemedim). İnternette limon sürünce iyi gelir diye gördüm
ama denedim bir faydasını görmedim. Sıcak ekmek basınca uçuk şişkinliği iniyor. (Denedim
işe yarıyor). Son olarakta diş macunu iyi geliyormuş.

Umarım faydalı olmuştur. İyi Günler.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder